1 December 2011

Japp i dag är det 1 december. och det är 23 dagar kvar tills julafton helt sinnessjukt! jag har tänkt på vad som hänt detta år och inser att det senaste året har varit det mest tråkigaste året. inget har hänt förutom att jag har jobbat och jobbat och åter jobbat. Skaffat hund mer om mitt år kommer ett inlägg i slutet av december.

Idag har jag jobbat 7-16 Jag klev upp 05.30 för att jag skulle hinna gå med gizmo och äta frukost innan jobbet. Jobbet gick kanon! gick hem på lunch och gick ut med lillgubben. Men han grät när jag skulle gå så han fick följa med. han har sprungit som en dåre. Så jag tror också att han är kanon trött.

Ikväll ska jag som längst vara vaken till 22 inte en minut längre. Ska ju även jobba 7-16 i morron. Jag få se om jag åker till <3 i  helgen också. Annars har jag inga planer överhuvudtaget! Måste kansle packa lite också! meen de hinner jag!

Huvva kom just på att jag luktar illa och måste duscha ikväll.. huvva va jobbigt de kändes! Allt känns skittungt för att jag är så trött..

Mamma och Moddy är borta i helgen! väldrig trevligt för dom! :)

Nu när jag sitter och läser vad jag har skrivit så ser jag att de är mest klagomål i mitt inlägg!! Men lovar att vara lite mera possitiv i nästa ! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0