26 December 2011

Jaa vaad ska man säga? Julen kom och gick.  Julafton spenderades med Ronalds Familj, Väldigt trevligt! fick Handukar sängkläder pengar en termometer. Jag tackar så mycket för allt! Jag jobbade fredag och lördag natt, och igår Kom min käraste vän Signe hit! va mer än ett år sedan jag träffade henne! Hon gjorde mig så glad när hon kom! Jag Signe Ronald och löken åkte till Maria och sen vart det hotellet i storuman! meen jag va alldeldes för trött för att kunna ha riktigt kul! Tråkigt men sant! meeen jag tackar er för att ni kom. Man ska nog inte festa när man ha sovit lite!
Känner mig riktigt deppad i dag om jag ska vara helt ärlig.
En jobbig dag helt enkelt! Neej nu ska jag ta och städa lite till! Om en vecka är jag i Arjeplog och har på börjat körkortet! Håll tummarna för mig!
Have a nice day!

Over and out!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0