9 December 2011

Åhh jag blir så irriterad på dom som säger att jorden kommer att gå under. ett visst datum! Fatta ni inte att vissa tror det på fullaste allvar? Fast jag menar om den gör det så vad ska man göra åt saken? för vi har ju egentligen bidragit till att den gör det. med tanke på all miljöförstöring! De finns inget man kan göra åt det hela om jorden går under. men man kan ju hoppas att de går snabbt som satan! då hinner man inte med helt enkelt.

Förra helgen var kanon mysig! jag gillar alla mina helger jag får spendera med <3

I måndags fyllde mamma år. hon fick en Tilda ängel som Sara Vedin har tillverkat! Hon är kanon duktig på hantverk.
Jag åt även smörgåstårta hos mamma. jag är egentligen inte så mycket för tårtor och framför allt inte smörgåstårta. Men mammas tårta var jätte god! åt till och med två bitar. haha de e inte ofta något sånt händer.

Jag jobbade måndag 7-16 och i onsdags 13-21 inte så jätte mycket jobb denna vecka! har även bråkat med försäkrings kassan om min dag ersättning. Äntligen så fick jag den!

I går så Sovde Mikalea här, vi såg film pratade massor, och var vaken sent. Rikigt bra kavlitets tid!


Idag har jag duschat städat undan.  packat och jävlats med mitt löshår. är så jävla less på det! vill bara ta ut skiten. och jag kommer aldrig mer att sätta in löshår. om jag någon gång får för mig att jag ska ha det så ska jag ha clips så man kan sätta ut och ta in hur man känner för det. Fast bäst är nog om man kan spara ut sitt eget hår.  Ikväll ska jag till Sorsele till <3 I morgon blir det fest och julbord i sorsele! väldigt trevligt!

Trevlig helg! :)


Laddar upp en bild på mig och Mikaela från halloween 2011
<3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0