Fredag 16 December 2011




Jag har hunnit göra mig fri febern på ca två dygn. Det känns skönt! i helgen ska jag jobba. börjar kl 14 idag och slutar 21 i morron jobbar jag 7-21 och på söndag jobbar jag 7-16. När jag slutar på söndag åker jag till sorsele till hjärtat och är där tills onsdag. för då onsdag kväll börja jag jobba 21 och går av söndag morgon! Och sen få vi väl se om de blir nå fest! Beror på helt hur jag mår.

Igår plockade jag bort löshåret har ingen nytagen bild men mitt hår ser ungefär ut så här nu. fast mycket mycket tunnare. tror aldrig jag ha haft så här tunnt hår i hela mitt liv! men jag tänker spara ut mitt eget. Jag tänker aldrig mera sätta in löshår.

De kliade konstant när jag hade det inne. (jag kanske var alergisk mot vaxet) Plus att det tovade sig så de gick inte att kamma? Kanske hade jag för många slingor? eller så passar inte mitt hår med att ha sånt eftersom jag har så tjockt hår från början.

Men jag rekomenderar inte löshår till någon som har tjockt hår. I sånafall använd cilips! Det kan man plocka ut och in hur man vill. men det enda du måste göra är att klippa det så att det ser bra ut med ditt eget hår. men det måste du även göra om du har vax eller annat sätt som du har satt in det på..

SÅ för min del så säger jag! NEJ ALDRIG MER!!!






För övringt så är Gizmo tandlös nu. eller han håller på att få nya tänder. men han är så söt när han gnäger på hundmaten.  Men jag tycker jag ha gjort ett bra jobb han gnäger inte längre på glovlisterna eller kablar eller liknande... Han tuggar sina Hundben Grisöron och hundmat och även nåra av hans leksaker!
Ha en bra dag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0