Mitt 2011

Nu hade jag tänkt berätta vad som ha hänt i år för just mig

December 2010

Flyttade in hos mormor & Rune. Firade Nyår med Lyckseletjejerna!
Mellan 2010-2011

Januari ;
Var i stockholm, bodde hos mormor &rune. Började mer på allvar jobba natt
Var Även på arbetsinterljuv angående ett jobb på cypern. (Fick Jobbet men tackade nej efersom jag fortfarande hade några av mina skulder kvar) Fyllde år.

Februari:
då hände det inte så mkt bodde fortfarande kvar hos mormor
Var på Mickes 30års kalas Som emelie hade ordnat. väldigt trevligt! Fick då en kattHona av Camilla som Var med katt ungar. Kattmamman fick bo hos mamma och Moddy i en månad.

Mars:

Jag var till Stockholm på Semester i nåra dagar.  Slutet på mars kom Kattungarna

April:

Lämnade mormor & Rune och flyttade till stensele, (bor fortfarande kvar här)
Jag och katterna flyttade in i lägenheten.

Maj:

Sommaren började tafattning om mig och man längtade mer till sol och värme.
Kattungarna växte så de knakade. Var en fest på Blåkupan i stensele för blåkupan fyllde 80 år. Väldigt trevligt och mycket folk,

Juni:
Början av juni var jag bjuden på 50 års kalas eftersom min Mosters Man Lennart fyllde år.
Och de var snart dax för kattungarna att flytta hemifrån och till sina nya ägare.
Katthonan Flyttade med den sista kattungen som lämnade mig. Jag tyckte de skulle vara så synd om henne att hon skulle behöva vara ensam hela sommaren. eftersom jag Skulle jobba natt. jag skulle vara vaken Nattetid och då va jag på jobbet. och dagtid sov jag. så därför följde hon med sin unges nya ägare.

Juli:
Jag jobbade och jobbade, hade inte tid med nått annat.

Augusti:

Fortsatte att jobba

September:
Jag Och min vän Mikaela åkte till lycksele på Marknaden och Bodde på hotell. och festade. lärde känna två nya tjejer Malin Och Anette väldigt trevliga :)
Och Den 2 september hämtade jag en kille som direkt jag såg han tog en stor bit av mitt hjärta. Och han var lika lång som han var tjock. Han var lurvig pälsen stod rakt ut. Och Öronen av gigantiska
Och Jag vart kär i min Nya hundkille :) Han fick Namnet Gizmo.

Oktober.
Gizmo växte lite. och jag jobbade extremt mycket. var mer på jobbet än hemma. Men de syntes på lönen och mitt humör! :)

November:
Halloweeen kom och de va dax för att göra sig i ordning för en rolig fest. Katrin satt in löshårt på mig. (Som jag ångrade innerlig efteråt)
Helena Sovde över här.
Sen var det dax att gå på Hotell toppen i Storuman.  Där träffade jag en människa som skulle göra mig väldigt lycklig. Han sa Mitt namn några gånger, men jag tänkte de måste vara någon annan Sofia Han skulle prata med. Men när han sa det ett ex antal gånger så reagerade jag. Vi började prata direkt. pratade hela kvällen/Natten. Och vi bestämde att vi skulle byta nummer.  Onsdagen veckan efter kom han hit
Helgen samma veckan åkte jag till han. Tiden gick och vi umgicks varje helg

December:
Den 10 December 2011 var det dax för julbord. Vart in bjuden av Ronald. Han är med i Sorsele Mc Och alla som var med där va med. väldigt trevliga människor.  :)
Firade jul tillsammans med Ronald och Hans famlij. Jobbade natt 23 -24/12-2011
Festade 25/12
Jag och Ronald bestämde att vi var tillsammans. Jag vart väldigt lycklig. Men pricken över iet var när Chefen ringde mig den 27/12 Och berättade att jag skulle få ett vik på 3 månader från 1 januari 2012 till och med  31/3-2012 Men vart tvungen att tacka nej från den 1 janurari så jag börjar den 19/1 -2012 för att jag Ska i väg till Arjeplog och ta körkortet. Det är en heltid! :)

Sammanfattning av mitt år:

Spetember var en bra månad då kom Gizmo 
November och December var dom två bästa månaderna detta år.
Hoppas på att 2012 blir minst lika bra och att det kanske till och med blir ännu bättre :)

Gott Nytt År!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0