Onsdag 14 December 2011

Japp äntligen har jag återhämtat mig sedan helgen! den var vild! Meen så roligt vi hade. Tack så mycket alla!

I veckan har jag inte gjort nått precis! försökte läsa lite på körkorts teorin. Men Jag fattade inte ett ord av det hela. Prövade tre gånger samma dag till råga på allt. Meen de kanske går bättre idag! :)

Ikväll jobbar jag 16-21 och sen jobbar jag resten av helgen! vill egentligen inte jobba helg men känns som att de är dax efter som jag ha varit ledig varje helg i sex veckor nu.  Jobbar även natt nästa vecka!

Sen är de inte länge kvar innan de e dax att åka till Arjeplog. känner mig riktigt jävla nervös alltså! Tror ingen kan fatta hur jag känner det angående den saken!

Sen är det bara att spara mer pengar så man kan köpa en bil! Men jag ska ha en bli som funkar och inte nån jävla skit bil! Som inte går.

Nu ska jag och Gizmo gubben lägga oss i soffan och titta på nån film!

ha en bra dag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0