10 November 2011

Veckan har gått undan. Av någon adledning tycker jag att dagarna går snabbt även fast man är ledig.

Måndag åkte Helena hem. Måndagkväll va jag med Mikaela. Tisdags sov jag hos mamma. onsdag spenderade jag dagen med mamma och syster. Kvällen va jag med en vän, såg film mm...

Idag sov jag till 12 varit på promenad med Gizmo. Ska strax börja tvätta.. Måste göra allt klart för i helgen kommer jag inte att ha tid med det :D 

Snart i mitten av November och ingen snö har kommit än. Ganska skönt tycker jag. plus för att vintern blir kortare. Och att jag inte gillar snö.
Är en mer sommar människa än vinter människa. Skulle sitta fint med en resa till varmare breddgrader nu. Men de får bli tillvåren. Nån som ska med? 

Ikväll ska jag vara med Mikaela och se Twilight

 

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0