15 November 2011

Ooj jag va visst en gnutta arg igår när jag skrev mitt inlägg, Hahah men jag orkar seriöst inte med såna personer som bara tjatar och tjatar. Då sätter jag mig alltid tvärt emot. Varför i allt liv ska man bete sig så? tvinga någon? Man man måste ju vilja själv! Eller har jag fel?

Jag jobbade natt igår och sov bara till kl 13 idag, och sen fick jag veta att jag skulle jobba en natt till. Borde egentligen sova en stund till. Men de känns inte som att jag ha tid med det riktigt!

För jag måste duscha, sen skulle mormor & Rune komma hit och llilla Zita. Gizmo och Zita är inte så jätte bra vänner. Hon vill leka men han blir bara sur på henne. 



Ett litet citat :


"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0