16 November 2011

Japp mina två jobb nätter är gjorda. Sköönt! Sov till kl 14 idag. Kanske lite dumt eftersom jag inte kommer att kunna sova ikväll. Men Jag ha ju typ Helg nu, så vad gör de egentligen? I morron ska jag åka till samma ställe som jag va förra helgen. Skriver inte vart! Men Förra helgen var kanon! Och det kommer nog denna att vara oxå. Läääängtar! Sjuukt helt enkelt att man kan känna sig så här lycklig! Måndags Lagade jag köttgryta och på fredag ska jag baka bullar. Lite vuxen poäng kanske?  Haha någon gå ska man väl växa upp? Lite i allafall!

Saknar mina vänner Mikaela och Helena!

Fundera på om jag ska skaffa en ny blogg någon annan stans. För jag tycker att denna verka lite tråkig. man kan inte ändra storleken på text eller färg. Eller så är de bara jag som är kass, som inte fattar hur man gör. Ska iallafall be min söta kusin om hjälp att göra en ny design på bloggen.



Nu vart de blankt! Haha så nu avslutar jag! Ha en bra kväll!

/S

Kommentarer
Postat av: Katrin

Att ändra färg och text är inte alls svårt. Finns hjälp på internet att få om du vill göra det själv. Googla bloggdesign, ska finnas en bra sida med mkt hjälp.

2011-11-16 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0