24 November 2011

Denna vecka blev inte alls som jag planerade den. Hade ju tänkt jobba 10-17 i måndags och va med Ida på kvällen. Men i stället vart de att jag va tvungen att jobba 10-15.15 och sedan 21.15-07.15  L

edig tisdag. onsdag jobbade jag oxå 21.15-07.15 och även denna natt. var även tänkt att jag skulle träffa Elisabeth och Alice i veckan men de blev heller inte av. plus att de va meningen att jag skulle följa med  mamma till Lycksele idag! Meen inget av de jag hade tänkt blev som mina planer

Känner mig helt slut på! Ha börja sova dåligt. När jag sover dagtid så kan jag högst sova till 12-13 inte längre.. och när jag sover på natten vaknar jag hela tiden. och vaknar hyfsat tidigt!

Men de är bara när jag är med <3 jag kan sova av någon konstig andledning. Och tjänsterna som va ute på mitt jobb fick jag då inte komma på interljuv på någon av dom. Blir bara Less! Men Men ! tänker inte jobba där förevigt!

I helgen ska jag bort! åker i morgon kväll och kommer väl hem söndag! För jag måste väl!

Sen i janurari ska jag åka till Arjeplog på intensiv kurs till körkortet.. blir spännande!

De är ingen som ha den nyaste teoriboken till B-kortet? i sånafall hör av er! Gizmo lyfte även på benet första gången igår när vi gick till jobbet. Han håller på att bli en Stor Kille nu! haha

Snart helg!





/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0