28 November 2011

Heeeej!
Min helg var kanon bra! åkte dit i fredags! va hemma mys på fredag kväll. lördagen åt vi frukost såg lite film och hämtade in lite ved, sen vid 15.30 åkte vi in på julskyltningen. Gick där, träffade lite folk. sedan hem å äta middag gjorde Stuvade makaroner och korv.

Jag va inte så värstans duktig på det men de gick ju att äta i allafall. litet plus i kanten till mig, Senare på kvällen åt vi Brieost salta kex och alkoholfritt vin, efter som han hade jour.

Lite senare åkte vi in till samhället och var på hotellet.

söndagen var mest lugn. och de va dax att åka hem.
Varför måste veckan vara så lång och helgen så KORT?!
Pigg å glad kexchoklad! haha Noooot!
Men käner mig ändå lycklig på något sätt!

Sätter in bilden på mig som många tycker jag va olik mig på




/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0