29 November 2011

I natt har jag sovit hos mamma. idag ska jag på arbetsförmedlingen och jobba kväll för en gångs skull. känns ganska kul! :) länge sen man jobbade kväll. jobbar även kväll i morgon.

Gizmo ska vara ensam hemma. jag hoppas de går bra! :) Skulle bli glad om jag fick jobba mera dag/kvälls tid eftersom jag sover så himla dåligt just nu.

vaknade första gången vid 4a andra gången vid 5 och tredje gången vid 8a, och fjärdegången nu. :)

Nu ska jag låna duschen.  Min lillasyster hade lämnat tvn på och datron på! :) så de var bara att sätta sig! :)

Nu har jag handlat julkappar till mamma och till HAN! :) Bara kvar att köpa till lillasyster!

Vaad ska man köpa åt en 13 åring? Ge gärna förslag.

Nu måste jag skynda mig så jag får nått gjort idag! Ha en bra dag alla! ;)

/S

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Smink!!! elr smycken.

2011-11-29 @ 10:41:22
URL: http://elisande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0